Letland

22 juni 2017 - Melnsils, Letland

22.6:  Kuldiga  -  Melnsils  145 kilometer

Plek waar we overnacht hebben levert een mooi uitzicht over het stadje. Zo moeten ook veel jonge stelletjes hebben gedacht. Tot ver in de nacht was het een komen en gaan van "romantisch lokaal toerisme" zullen we maar zeggen.Fijn moment van de dag is de opstart met koffie. Een aangenaam briesje waait de camper binnen, kortom: lekker opstarten. We rijden in pal noordelijke richting over Talsi zal ik maar zeggen voor de duidelijkheid. Bezoeken eerst de strategische kaap aan de golf van Riga. Nabij het strand geluncht. Vervolgens weer langs de kust een eindje naar beneden. Weten daar een kleine camping te scoren waar we een wasje kunnen draaien. Beleven alles nog echt als vakantie. Alle comfort is nog steeds makkelijk bereikbaar. Nog een weekje van deze luxe genieten, dan gaat het richting Russische grens.

1. Els:
    23 juni 2017
    Beste globetrotters. Wat een mooie verhalen. Zo reizen we toch een beetje met jullie mee. Geniet nog even van het comfort.
    Ook mooie foto's. Hier is het loeiheet. De mussen vallen van het dak. Veel lieve groeten . Guus, Daan ,Hans en Els.
  2. Els:
    23 juni 2017
    We hebben ons laten vertellen, en we geloven het ook wel, dat jullie vertoeven in de Baltische staten alleen de muziek bij de video's doet vermoeden dat jullie ergens in Spanje verkeren. Hahaha Of is het de de muziek die jullie vakantie gevoel moet accentueren?
  3. Fien & Ben:
    23 juni 2017
    leuke vakantiehit op d video!
  4. Herman en Gerty van Voorst:
    27 juni 2017
    muziek zal worden aangepast!!!!!!! Klant is koning!