Welkom op ons reisblog!

9 juni 2017 - Enschede, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om je op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Zo heb je de mogelijkheid een beetje met ons mee te reizen. We zullen er alles aan doen zo vaak mogelijk nieuwe info op deze site te plaatsen. We zijn daarbij afhankelijk van de lokale internetverbindingen, maar 1 of 2 keer per week moet dat kunnen lukken.

1. Charlotte en Anouk:
    10 juni 2017
    Een hele mooie en uitdagende reis toegewenst. Safe trip en we "reizen" graag mee :).
  2. Sophie:
    10 juni 2017
    Bij deze een verzoek om heel veel foto's van pannenkoek. ok thanks xxxx
  3. Fien & Ben:
    10 juni 2017
    Een hele mooie reis naar een onbekend land! Laat je verrassen.
  4. Mar:
    10 juni 2017
    Nog 1 nachtje in Enschedeeee. Het gaat nu in het echie. Geniet ze. We volgen jullie. Xxxxx
  5. Ineke van Voorst:
    10 juni 2017
    Een super reis in een super camper.
    Geniet met volle teugen van dit avontuur.
  6. Mechtild:
    11 juni 2017
    Heel veel plezier, ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!!
  7. Emiele en Jeannette:
    11 juni 2017
    Fijn om met dit avontuur mee te reizen. Geweldig dat jullie dit doen! toi toi
  8. Wim ten Wolde:
    11 juni 2017
    Heel veel plezier. Geniet ervan.
    We gaan jullie zeker volgen!
  9. André van Voorst:
    11 juni 2017
    Veel plezier en gezond weer terug.
  10. Wies:
    11 juni 2017
    GENIET en kom vooral veilig weer thuis met fantastische verhalen en ervaringen. Dikke knuffel
  11. Siny & Gerrit:
    11 juni 2017
    Herman & Gertie een zeer goeie reis met vele mooie foto's en weer gezond terug. Gerrit & SINY..

Mijn juiste mail adres is : [email protected]
  12. Margret:
    11 juni 2017
    Heel veel plezier en een goede reis!! Geniet er samen van!!
  13. Klaas:
    11 juni 2017
    Nu al pech,zal ik jullie op halen kun je nog een paar dagen thuis vertoeven!,,
  14. Jacomien:
    11 juni 2017
    Inmiddels onderweg en hoop dat jullie weer mooie belevenissen meemaken.Weer een bijzondere ervaring!
  15. Janita:
    11 juni 2017
    Jullie zijn inmiddels gestart, leuk dat ik zo mee kan lezen en beleven hoe het jullie vergaat. Geniet er van.
  16. Marjo ten Wolde:
    Super!
    Een heel bijzondere route lijkt me. Als ervaren reizigers zullen jullie dit "reisje" goed uitgestippeld hebben en er met volle teugen van genieten. xx
  17. Ria Kelderman:
    12 juni 2017
    Och wat een pech, het zal zeker goedkomen. Wens jullie een prachtige reis toe met onvergetelijke ervaringen. XXX
  18. Niek, Marianne, Efi, Kimo & Keet:
    12 juni 2017
    On the road! Yesssss. Heul veul plezier! & I will follow
  19. Siny & Gerrit:
    13 juni 2017
    Alles is welkom Mien jong.
  20. Bea:
    14 juni 2017
    Ha Gerty en Herman!! Al 3 dagen op weg!! Benieuwd naar jullie belevenissen!! Heel veel plezier en weinig tegenslag!! Liefs