Estland 4

2 juli 2017 - Sankt-Peterburg, Rusland

30.6  Tallinn  -  Toila   145 kilometer

Eerst beide gasflessen bij laten vullen. Op internet thuis al uitgedokterd waar dat zou moeten kunnen. Klopte als een bus, en ook nog voor weinig!! Dan gaan onze neuzen oostwaarts richting Narva. Bij MEGA-Super koelkast bijgevuld. Ook alvast de voorraad kontanten aangevuld (Rusland af en toe lastig om te pinnen). Deze dag zal een regenachtig en zeer winderig karakter krijgen. Temperatuur niet meer dan 13 Graden. Rijden verder zonder stops naar Toila. Staan daar aan een verlaten strand en kijken beetje dom voor ons uit door een voorruit bezaaid met regendruppels richting Finland. Dan maar weer lezen, lezen en nog eens lezen. Nog 45 kilometer richting grens met Rusland. Brengen alle papieren op orde en wisselen kaarten en boeken om voor de trajecten die komen gaan. 's-Avonds eten we nassie, compleet met pindasaus en kroepoek.Daarmee zijn we zo ongeveer door de Nederlandse voorraad heen.

1. Sophie:
    3 juli 2017
    Hahaha de foto's in de camper zijn nu al mijn favoriet xx
  2. Emiele en Jeannette:
    25 juli 2017
    Onze tweede reactie,maar genieten volop van de culturele en met humor geschreven reisverhaal in afleveringen.Wat een top beleving voor jullie We verheugen ons weer op de volgende aflevering. Het leest als een serie vol avontuur .Lieve groet